Totaal aantal pageviews

maandag 22 november 2010

Inleiding.

So, misschien is het best om een paar redenen te geven waarom ik ben naar België gekomen.

Dit laatste jaar was ik niet erg gelukkig in Engeland. Ik was erg gestrest met het laatste semester van universiteit, en als gevolg daarvan leed ik veel angst, en een aanval van depressie. :(

Nadat ik klaar met mijn studie was, bracht ik de zomer met mijn gezin en ik besloot dat ik opnieuw naar het buitenland wilde verhuizen.  Helaas, besloot het universum dat het tijd voor een van de belangrijkste vrouwen in mijn leven was om naar de hemel te gaan. Mijn oma kwamt uit Antwerpen in België, en ik ben naar Antwerpen veel keren met mijn familie geweest, dus voor mij is het een echt speciaal stad. Hier voel ik me dicht bij haar.

In Bilbao (Spanje) had ik al een job, als Engelse lesgever met de British Council, maar ik wilde niet naar Bilbao verhuizen. Misschien Mallorca of Madrid, maar niet Bilbao.  Ik wilde altijd naar Belgie komen wonen maar ik had geen job in België. Ik moest een job zoeken en ik had iets in Antwerpen gevonden - in een call-centre. Na een paar weeken wilde ik mezelf dood maken. Ik zal nooit meer in een outgoing call-centre werken, of geen andere soort van call-centre!

 Me at suAzio call-centre, when I was ill. Probably because the place smelled like poo. And no, I'm not joking. Also, I don't know why the capital letter is the middle letter. That place didn't make a lot of sense to me.



Echter, ontmoette ik een aantal geweldige mensen daar, zoals Gail uit Zuid-Afrika. Top girl. Nu ben ik erg blij, en ik zou graag mijn verhalen delen.

So there, that's why I'm here now and writing this blog.

Morgen, ga ik Lady Gaga zien. Jaloers?

Dikke kusjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten