Totaal aantal pageviews

maandag 22 november 2010

First ever blog post. Ever.

Preamble.

"Just you wait until you read the shit on you I'm gonna blog about..."

I was a beetje bored last night, and I decided that I wanted something new to do. I've always scoffed at blogging, partly because I never read anyone else's and also because I can't figure out how people have the time to write them. However, it seems that I have some free time on my hands and not much money with which to enjoy it.


Introduction.
Naam: David Cooper
Leeftijd: 22
Nationaliteit: Brit
Geboorteplaats: Bradford, WestYorkshire, Groot-Brittannië
Woonplaats: Antwerpen, België
Job: Call-centre Agent


This is me, drinking Steenbrugge.
Allez, ik heb al een paar redenen gegeven waarom ik wilde een blog schrijven. Maar, ik zou graag ook nederlands oefenen want  ik voel dat ik een beetje meer kan doen om mijn nederlands te verbeteren. Dus, deze blog zal in het Nederlands én in het Engels wordt geschreven. Ik ga niet nu mijn eerste post schrijven, (misschien vanavond, ik weet het niet) want ik moet gaan werken en ik lig nog in bed (ik heb al gezegd dat ik te veel vrije tijd heb).

Tot straks.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten